Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (17)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (18)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Кухаренко В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Кузнецов В. В. 
Анализ влияния эмпирических соотношений на интегральные характеристики низкотемпературных охладителей с пульсационной трубкой [Електронний ресурс] / В. В. Кузнецов, В. Н. Кухаренко // Технические газы. - 2012. - № 1. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tecgaz_2012_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.257 Mb    Зміст випуску     Цитування
2.

Кухаренко В. М. 
Використання вебінару в навчальному процесі [Електронний ресурс] / В. М. Кухаренко // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 2. - С. 12-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2011_2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 116.06 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Кухаренко В. А. 
От сказки – к реальности: первый "взрослый" роман Дж. Роулинг [Електронний ресурс] / В. А. Кухаренко // Записки з романо-германської філології. - 2014. - Вип. 1. - С. 115-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zrgf_2014_1_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 172.432 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Кухаренко В. А. 
Мэн-Букер-2012 и дальше [Електронний ресурс] / В. А. Кухаренко // Записки з романо-германської філології. - 2013. - Вип. 2. - С. 61-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zrgf_2013_2_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 180.173 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Кухаренко В. М. 
Про систему дистанційного навчання у відкритому дистанційному курсі [Електронний ресурс] / В. М. Кухаренко // Інформаційні технології в освіті. - 2012. - Вип. 11. - С. 32-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2012_11_6
Описано першу частину відкритого дистанційного курсу "Дистанційне навчання від А до Я", присвяченого створенню та розвитку системи дистанційного навчання організації (університету або корпорації). Наведено результати навчального процесу та обговорення на школі-семінару в НТУ "ХПІ" у 2012 р. Показано зацікавленість викладачів у новій формі дистанційного курсу і недостатню розвиненість персонального навчального середовища. Відкриті дистанційні курси можуть сприяти створенню суспільства практиків.
Попередній перегляд:   Завантажити - 630.533 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Кухаренко В. М. 
Методи роботи куратора змісту [Електронний ресурс] / В. М. Кухаренко // Інформаційні технології в освіті. - 2013. - Вип. 16. - С. 100-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2013_16_14
Куратор змісту - новий вид діяльності (започаткований у 2008 році) кваліфікованих користувачів мережі з обробки великої кількості інформації для представлення її користувачам соціальної мережі. Для підготовки кураторів змісту розроблений семитижневий дистанційний курс, в якому розглянуто функції, методи та інструменти куратора. Навчальний процес показав суттєву залежність успішності навчання від наявності розвинутого персонального навчального середовища слухача та вміння обробляти інформацію.
Попередній перегляд:   Завантажити - 532.877 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Кухаренко В. А. 
Альтернативная литература современности [Електронний ресурс] / В. А. Кухаренко // Записки з романо-германської філології. - 2014. - Вип. 2. - С. 67-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zrgf_2014_2_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 193.467 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Кухаренко В. А. 
Лингвокультурный типаж "гламурная стерва” [Електронний ресурс] / В. А. Кухаренко // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Сер. : Філологія. - 2012. - Т. 15, № 2. - С. 63-70 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknlu_fil_2012_15_2_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 339.267 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Кухаренко В. А. 
Кумулятивный образ и связность текста [Електронний ресурс] / В. А. Кухаренко // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : Філологія. - 2011. - Т. 14, № 1. - С. 59-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknlu_fil_2011_14_1_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 385.247 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Кухаренко В. М. 
Відкриті дистанційні курси [Електронний ресурс] / В. М. Кухаренко // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2015. - № 1. - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2015_1_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 565.538 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Кухаренко В. Н. 
О возможности создания новых газовых холодильных машин Стирлинга на основе существующих конструкций [Електронний ресурс] / В. Н. Кухаренко, В. В. Кузнецов // Холодильна техніка та технологія. - 2015. - Т. 51, вип. 2. - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/htit_2015_51_2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 558.042 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Залевский А. В. 
Кодовые обозначения флюсов отечественного производства и комбинаций флюс+проволока в соответствии с международными стандартами [Електронний ресурс] / А. В. Залевский, В. И. Галинич, Н. А. Проценко, В. В. Кухаренко // Автоматическая сварка. - 2010. - № 4. - С. 51-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/as_2010_4_11
Рассмотрены особенности использования международных стандартов ISO 14171:2002 и ISO 14174:2004 с целью классификации сварочных флюсов. Приведены кодовые обозначения отечественных флюсов в соответствии с указанными стандартами, а также даны расшифровка кодов, входящих в обозначения, и рекомендации по применению кодовых обозначений сварочных флюсов.
Попередній перегляд:   Завантажити - 774.319 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Кузнецов В. В. 
Обзор использования газовых холодильных машин в умеренном температурном диапазоне [Електронний ресурс] / В. В. Кузнецов, В. Н. Кухаренко // Інтегровані технології та енергозбереження. - 2012. - № 2. - С. 110-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Itte_2012_2_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 389.416 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Кухаренко В. А. 
О нетрадиционном нарративе [Електронний ресурс] / В. А. Кухаренко // Записки з романо-германської філології. - 2015. - Вип. 1. - С. 66-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zrgf_2015_1_13
Рассмотрены типы неординарных нарраторов.Розглянуто типи неординарних нарраторів.The article deals with narrators not yet discussed in literary theory.
Попередній перегляд:   Завантажити - 300.375 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Кухаренко В. М. 
Соціальні сервіси у дистанційному навчанні школярів [Електронний ресурс] / В. М. Кухаренко // Вісник післядипломної освіти. - 2011. - Вип. 5. - С. 80-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2011_5_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 402.415 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Гладкий І. П. 
Розвиток та ефективне використання інформаційних ресурсів [Електронний ресурс] / І. П. Гладкий, В.М. Кухаренко, В. Ю. Табулович // Новий Колегiум. - 2012. - № 4. - С. 23-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2012_4_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 769.262 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Кухаренко В. М. 
Проектування програми курсу "Змішане навчання" [Електронний ресурс] / В. М. Кухаренко // Інформаційні технології в освіті. - 2017. - Вип. 4. - С. 80-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2017_4_7
Описані основні особливості змішаного навчання: завдання змішаного навчання, моделі навчання, мікронавчання, відеофрагменти, нова роль викладача. Для створення дистанційного курсу підвищення кваліфікації вчителів та викладачів університетів був проведений відкритий тритижений коннективістський дистанційний курс. Особливості коннективістського підходу та високий рівень слухачів курсу дозволив визначити ключові складові курсу "Змішане навчання". Проаналізовано тенденції розвитку освіти у світі, роль змішаного навчання, гейміфікації, виконано SWOT-аналіз для змішаного навчання. З'ясовані проблемні питання у проведенні коннективістських дистанційних курсах. Для перевірки сформованих гіпотез був створений шеститижневий пілотний дистанційний курс, до складу якого увійшли найбільш важливі розділи: формування мети занять, модель перевернутого класу, інструменти для змішаного навчання, організація навчального процесу та оцінювання результатів навчання. Проведено навчальний процес для всіх бажаючих. На курс підписалося 218 слухачів, кількість учителів та викладачів університетів була приблизно однакова. Активних слухачів було 48, успішно закінчили курс 18 слухачів. Результати навчання та опитування слухачів дозволяє створити дистанційний курс "Змішане навчання" для вчителів та викладачів вищих закладів освіти.
Попередній перегляд:   Завантажити - 837.121 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Кухаренко В. М. 
Особливості електронного університету [Електронний ресурс] / В. М. Кухаренко. // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2017. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2017_3_40
Попередній перегляд:   Завантажити - 312.992 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Кухаренко В. М. 
Методика комплексного оцінювання якості тестів. Частина 1 [Електронний ресурс] / В. М. Кухаренко, Л. П. Перхун, Н. М. Товмаченко // Статистика України. - 2018. - № 3. - С. 40-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/su_2018_3_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 996.507 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Кухаренко В. М. 
Системний підхід до змішаного навчання [Електронний ресурс] / В. М. Кухаренко // Інформаційні технології в освіті. - 2015. - Вип. 24. - С. 53-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2015_24_6
Увагу приділено розвитку змішаного навчання і поєднанню традиційного та дистанційного (30 - 70 %) навчання. Таке навчання іноді називають гібридним і відносять до руйнівних технологій. Мета роботи - показати, що використання системного підходу в змішаному навчанні забезпечує високу якість навчання, а сама технологія може бути руйнівною. Предмет дослідження - змішане навчання, об'єкт дослідження - змішаний навчальний процес. Результати аналізу показують, що в змішаному навчанні підвищується мотивація студентів, кваліфікація викладачів, процес навчання персоналізується. У той же час відсутні надійні методики оцінки якості навчання і стандартів навчання. Дуже важливо, щоб стратегія змішаного навчання підтримувалася інституційними цілями і мала ефективну організаційну модель підтримки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 863.743 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського