Пошуковий запит: (<.>A=Кухаренко В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Кузнецов В. В. Анализ влияния эмпирических соотношений на интегральные характеристики низкотемпературных охладителей с пульсационной трубкой [Електронний ресурс] / В. В. Кузнецов, В. Н. Кухаренко // Технические газы. - 2012. - № 1. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tecgaz_2012_1_5
|
2. |
Кухаренко В. М. Використання вебінару в навчальному процесі [Електронний ресурс] / В. М. Кухаренко // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 2. - С. 12-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2011_2_5
|
3. |
Кухаренко В. А. От сказки – к реальности: первый "взрослый" роман Дж. Роулинг [Електронний ресурс] / В. А. Кухаренко // Записки з романо-германської філології. - 2014. - Вип. 1. - С. 115-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zrgf_2014_1_17
|
4. |
Кухаренко В. А. Мэн-Букер-2012 и дальше [Електронний ресурс] / В. А. Кухаренко // Записки з романо-германської філології. - 2013. - Вип. 2. - С. 61-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zrgf_2013_2_10
|
5. |
Кухаренко В. М. Про систему дистанційного навчання у відкритому дистанційному курсі [Електронний ресурс] / В. М. Кухаренко // Інформаційні технології в освіті. - 2012. - Вип. 11. - С. 32-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2012_11_6 Описано першу частину відкритого дистанційного курсу "Дистанційне навчання від А до Я", присвяченого створенню та розвитку системи дистанційного навчання організації (університету або корпорації). Наведено результати навчального процесу та обговорення на школі-семінару в НТУ "ХПІ" у 2012 р. Показано зацікавленість викладачів у новій формі дистанційного курсу і недостатню розвиненість персонального навчального середовища. Відкриті дистанційні курси можуть сприяти створенню суспільства практиків.
|
6. |
Кухаренко В. М. Методи роботи куратора змісту [Електронний ресурс] / В. М. Кухаренко // Інформаційні технології в освіті. - 2013. - Вип. 16. - С. 100-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2013_16_14 Куратор змісту - новий вид діяльності (започаткований у 2008 році) кваліфікованих користувачів мережі з обробки великої кількості інформації для представлення її користувачам соціальної мережі. Для підготовки кураторів змісту розроблений семитижневий дистанційний курс, в якому розглянуто функції, методи та інструменти куратора. Навчальний процес показав суттєву залежність успішності навчання від наявності розвинутого персонального навчального середовища слухача та вміння обробляти інформацію.
|
7. |
Кухаренко В. А. Альтернативная литература современности [Електронний ресурс] / В. А. Кухаренко // Записки з романо-германської філології. - 2014. - Вип. 2. - С. 67-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zrgf_2014_2_12
|
8. |
Кухаренко В. А. Лингвокультурный типаж "гламурная стерва” [Електронний ресурс] / В. А. Кухаренко // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Сер. : Філологія. - 2012. - Т. 15, № 2. - С. 63-70 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknlu_fil_2012_15_2_10
|
9. |
Кухаренко В. А. Кумулятивный образ и связность текста [Електронний ресурс] / В. А. Кухаренко // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : Філологія. - 2011. - Т. 14, № 1. - С. 59-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknlu_fil_2011_14_1_10
|
10. |
Кухаренко В. М. Відкриті дистанційні курси [Електронний ресурс] / В. М. Кухаренко // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2015. - № 1. - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2015_1_7
|
11. |
Кухаренко В. Н. О возможности создания новых газовых холодильных машин Стирлинга на основе существующих конструкций [Електронний ресурс] / В. Н. Кухаренко, В. В. Кузнецов // Холодильна техніка та технологія. - 2015. - Т. 51, вип. 2. - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/htit_2015_51_2_5
|
12. |
Залевский А. В. Кодовые обозначения флюсов отечественного производства и комбинаций флюс+проволока в соответствии с международными стандартами [Електронний ресурс] / А. В. Залевский, В. И. Галинич, Н. А. Проценко, В. В. Кухаренко // Автоматическая сварка. - 2010. - № 4. - С. 51-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/as_2010_4_11 Рассмотрены особенности использования международных стандартов ISO 14171:2002 и ISO 14174:2004 с целью классификации сварочных флюсов. Приведены кодовые обозначения отечественных флюсов в соответствии с указанными стандартами, а также даны расшифровка кодов, входящих в обозначения, и рекомендации по применению кодовых обозначений сварочных флюсов.
|
13. |
Кузнецов В. В. Обзор использования газовых холодильных машин в умеренном температурном диапазоне [Електронний ресурс] / В. В. Кузнецов, В. Н. Кухаренко // Інтегровані технології та енергозбереження. - 2012. - № 2. - С. 110-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Itte_2012_2_22
|
14. |
Кухаренко В. А. О нетрадиционном нарративе [Електронний ресурс] / В. А. Кухаренко // Записки з романо-германської філології. - 2015. - Вип. 1. - С. 66-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zrgf_2015_1_13 Рассмотрены типы неординарных нарраторов.Розглянуто типи неординарних нарраторів.The article deals with narrators not yet discussed in literary theory.
|
15. |
Кухаренко В. М. Соціальні сервіси у дистанційному навчанні школярів [Електронний ресурс] / В. М. Кухаренко // Вісник післядипломної освіти. - 2011. - Вип. 5. - С. 80-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2011_5_13
|
16. |
Гладкий І. П. Розвиток та ефективне використання інформаційних ресурсів [Електронний ресурс] / І. П. Гладкий, В.М. Кухаренко, В. Ю. Табулович // Новий Колегiум. - 2012. - № 4. - С. 23-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2012_4_6
|
17. |
Кухаренко В. М. Проектування програми курсу "Змішане навчання" [Електронний ресурс] / В. М. Кухаренко // Інформаційні технології в освіті. - 2017. - Вип. 4. - С. 80-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2017_4_7 Описані основні особливості змішаного навчання: завдання змішаного навчання, моделі навчання, мікронавчання, відеофрагменти, нова роль викладача. Для створення дистанційного курсу підвищення кваліфікації вчителів та викладачів університетів був проведений відкритий тритижений коннективістський дистанційний курс. Особливості коннективістського підходу та високий рівень слухачів курсу дозволив визначити ключові складові курсу "Змішане навчання". Проаналізовано тенденції розвитку освіти у світі, роль змішаного навчання, гейміфікації, виконано SWOT-аналіз для змішаного навчання. З'ясовані проблемні питання у проведенні коннективістських дистанційних курсах. Для перевірки сформованих гіпотез був створений шеститижневий пілотний дистанційний курс, до складу якого увійшли найбільш важливі розділи: формування мети занять, модель перевернутого класу, інструменти для змішаного навчання, організація навчального процесу та оцінювання результатів навчання. Проведено навчальний процес для всіх бажаючих. На курс підписалося 218 слухачів, кількість учителів та викладачів університетів була приблизно однакова. Активних слухачів було 48, успішно закінчили курс 18 слухачів. Результати навчання та опитування слухачів дозволяє створити дистанційний курс "Змішане навчання" для вчителів та викладачів вищих закладів освіти.
|
18. |
Кухаренко В. М. Особливості електронного університету [Електронний ресурс] / В. М. Кухаренко. // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2017. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2017_3_40
|
19. |
Кухаренко В. М. Методика комплексного оцінювання якості тестів. Частина 1 [Електронний ресурс] / В. М. Кухаренко, Л. П. Перхун, Н. М. Товмаченко // Статистика України. - 2018. - № 3. - С. 40-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/su_2018_3_6
|
20. |
Кухаренко В. М. Системний підхід до змішаного навчання [Електронний ресурс] / В. М. Кухаренко // Інформаційні технології в освіті. - 2015. - Вип. 24. - С. 53-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2015_24_6 Увагу приділено розвитку змішаного навчання і поєднанню традиційного та дистанційного (30 - 70 %) навчання. Таке навчання іноді називають гібридним і відносять до руйнівних технологій. Мета роботи - показати, що використання системного підходу в змішаному навчанні забезпечує високу якість навчання, а сама технологія може бути руйнівною. Предмет дослідження - змішане навчання, об'єкт дослідження - змішаний навчальний процес. Результати аналізу показують, що в змішаному навчанні підвищується мотивація студентів, кваліфікація викладачів, процес навчання персоналізується. У той же час відсутні надійні методики оцінки якості навчання і стандартів навчання. Дуже важливо, щоб стратегія змішаного навчання підтримувалася інституційними цілями і мала ефективну організаційну модель підтримки.
|
| |